Саморобний компресор для аерографа

Категорія  Будинок  |  Виконання робіт 25.03.12

Для того, щоб компресор, який ми пропонуємо вам зробити своїми руками, обійшовся для вас якомога дешевше, можна взяти вже «беушного» агрегат і провести його модернізацію. При цьому варто звернути увагу, що такий апарат мають деякі види спліт-систем і біотуалетів. Однак найчастіше «непотрібний» компресор може «знайтися» при ремонті холодильника своїми руками, коли з'ясовується, що легше купити новий агрегат, ніж лагодити старий.

Радимо вам знайти такий компресор, який буде відрізнятися малими габаритами, але при цьому буде досить потужним і продуктивним. Для монтажу всіх деталей у нас було взято основу з фанери товщиною в 10 мм. У представленому вам прикладі рама з хромованих трубок дісталася нам від старої дитячої коляски. Також потрібно подбати про те, щоб підібрати поперечний квадратний профіль (на фото він - жовтого кольору): такий елемент потрібен для того, щоб захищати деталі компресора, а також в якості зручних ручок для перенесення.

На фотографіях також можна побачити на передньому плані фільтр, трійник з манометром, редуктор тиску з манометром і ресивер - в якості нього виступає балон з-під використаного вогнегасника з об'ємом два літри. Для того ж, щоб саморобний компресор спокійно створював тиск понад 8 бар, варто відмовитися від застосування звичайних шлангів. Як їх краще використовувати або мідні трубки на пайку, або гнучку 1/2 "сантехнічну підводку, що має металеву оплетку.

У прикладі же, який ми забезпечили фотографіями, для відводу від компресора застосовується мідна трубка 6 мм, а далі всі з'єднання були створені 1/2 "різьбовими елементами. При такому« розкладі »краще взяти спеціальний перехідник (прес-фітінг): він буває з штуцерами - мідними трубками, вживаними для підключення імпортних змішувачів. Також зверніть увагу, що з'єднання між трубками 6мм і 10мм зроблено шляхом пайки твердим припоєм: при цьому застосовувалося знижений вміст свинцю і підмотка мідної тонким дротом.

Для того, щоб на виході від холодильного компресора не утворювався маслений «туман», необхідно приєднати до апарату ще й маслоотделяющего складову. З цією роллю прекрасно впорався поєднаний разом масловіддільник і ресивер. Для виконання даної частини роботи нагоді використаний дволітровий балон від вуглекислотного вогнегасника. Зрізаємо з нього клапан, а також механізм розпилення, і на їх місці розміщуємо 1/2 "трійник.

Манометр, який необхідний для компресора, створеного своїми руками, був узятий від зламався вже давно ножного автомобільного насоса. В результаті приєднання манометра для контролю тиску на вході основного апарату було просвердлений отвір з нанесеною різьбою: туди вже й був вкручений манометр. При цьому всі різьбові з'єднання краще ущільнити масляною фарбою і льоном.

Для бажаючих отримати більш якісно працюючий апарат можна також поставити ще один фільтр для «тонкого очищення»: в якості нього був використаний фільтр від старої пральної машинки. Зверніть увагу, що з'єднання від фільтра до трійника в прикладі зроблено гнучкою підведенням 30 см: вона здатна витримати 10 атмосфер робочого тиску.

Далі застосовуються редуктор з манометром, 3/8 "штуцер на шланг і перехідник з 1/2" на 3/8 "різьблення: їх можна знову ж таки« підібрати »з уже відслужили свій вік апаратів, а можна купити в магазинах, що займаються продажем компресорного обладнання. Такі елементи необхідні для здійснення і регулювання контролю на виході компресора, зробленого своїми руками.

При цьому до штуцера підключається прозорий шланг від омивача автомобільних стекол, а до дальнього кінця шланга - аерограф. І все - ланцюжок замкнувся. Можна приступати до роботи!



Читайте також:

Корисне

© 2012 Щоденний пізнавальний журнал про ремонт
Hosted by uCoz