Стоянка для машини на дачі
Якщо гараж на дачі не планується, саме час подумати про пристрій зручною стоянки для свого автомобіля. Можливо, навіть з навісом.
Навіть на порівняно невеликій дачній ділянці можна знайти місце і побудувати майданчик під парковку для машини середніх розмірів. Зазвичай розміри такого майданчика 2,5 х 5 м або 4х6 м - а взагалі, кому скільки не шкода відібрати у капусти або моркви для власного звіра. Вибирати краще рівну площадку, косогір для стоянки машини не годиться. Майданчик для машини повинна бути вище основного рівня землі, щоб на ній не скупчувалися сніг і вода.
Пристрій майданчика Пристрій майданчика починають, як і багато земляні роботи, із зняття поверхневого грунту (10-20 см), щоб очистити майданчик від кореневищ, трави та іншого сміття. В утворену ямку насипають рівним шаром річковий пісок товщиною в 10-20 см. Пісок дуже добре утрамбувати. Як і в інших роботах для кращої трамбування і ущільнення пісок можна полити. Бажано заздалегідь передбачити на майданчику ухил і стік для води, а по контуру парковки утворити щось на кшталт дренажу з трубами, засипанням щебенем і відведенням зайвої води в землю. Тоді майданчику не страшні дощові калюжі або вода, що залишилася після миття машини.
newshouse.ru
В залежності від того, наскільки стійкі і непучиністих грунти на ділянці вибирають різні покриття для майданчика. Для грунтів, не піддаються сезонним зсувів можна вибрати звичайну бетонну стяжку з армуванням. Перед заливанням бетону робиться опалубка з обрізної дошки (10 см шириною), закріплюється кілками, верхні краю дошки вирівнюються на необхідну висоту.
woodmaterial.ru
На майданчик поверх піщаної подушки рівномірно засипається перший шар бетону. Товщина близько 5 см. Зверху кладе кладочна сітка (зварена сітка). Зверху знову рівним шаром сиплють бетон. Товщина бетонного шару близько 10 см. Якщо машина надто важка, можна збільшити цю цифру.
Дуже важливо добре вирівняти бетон - правилом або полутерком по маяках. Через добу маяки виймають з майже застиглого шару і закладають борозни цементним розчином. Стяжку можна також пожелезніть. За сирої поверхні для цього насипають тонкий шар цементу і розподіляють його рівномірно по всій поверхні. Майданчик під машину краще залишити сохнути на 2-3 дня. Потім спробувати пройтися по ній ногами. Через 2-3 тижні на неї можна вже вільно заїжджати на машині.
В житті може бути й інша ситуація. Якщо грунт пучить по весні, на перший же чи другий рік по весні всю цю бетонну стяжку може зламати. Хороший варіант покриття в такому випадку - готова тротуарна плитка або плитка, власноруч відлита з бетону з легким армуванням. Шар піску і щебеню в цьому випадку буде виконувати роль дренажу, плитка за рахунок розривів між собою дасть більше випаровувань для вологи в землі, майданчик буде менше жолобитися і скривлюватися.
Зазвичай тротуарну плитку випускають розміром 30х30 см або 50х50 см і товщиною близько 4-5 см. Під машину потрібно вибирати міцну плитку. Для мощення майданчика під машину використовують також бруківку, клінкерна цегла, камінь. Укладають плитку можна відразу на утрамбований і ущільнений пісок, або на пісок + цементно-піщану суміш. В останньому випадку плитка буде міцніше триматися. По периметру майданчика можна викласти бордюрний камінь.
Ще один варіант поверхні майданчика і основи. Якщо є бажання влаштувати гарну дренажну систему, то яму під майданчик виривати глибше - до півметра. Для дренажної системи викопують канави. На підготовлену площадку стелять геотекстиль (щільність 200 г / кв.м.).
dom.dacha-dom.ru
У канавки укладають дренажну перфоровану трубу в фільтрі, яку засипають шаром щебеню. Зверху щебеню сиплють шар піску. Зверху кладуть оцинкований сітку - рабицю і засипають її знову - тепер уже шаром щебеню (10 см). Зверху щебеню сиплють і трамбують відсів, а вже на нього викладають камінь для покриття (на суміші цементу і піску). Так виходить паркування кам'яним покриттям .
Навіс над машиною Майданчик для машини можна накрити навісом. Сьогодні все частіше для спорудження покрівлі використовують легкий порожнистий каркас , який виготовляється із сталевого профілю, а в якості даху - листи полікарбонату , пластиковий шифер, металочерепиця, профнастилу. Такі навіси продаються готовими, або можна замовляти їх по частинах.
cast-remont.ru
Деякі знаходять навіть переваги в тому, що машина буде стояти під навісом, а не в гаражі. Краще буде відбуватися природна вентиляція і випаровування вологи з кузова. Машина не піддається різкого перепаду температур, на майданчику завжди чисто і сухо, промені розпеченого сонця затримує дах, гілки, листя, голки також не залітають на дах і кузов.
У продажу є і швидко навіси. Вони можуть бути корисні тим, хто любимо багато чого робити на повітрі. Такий навіс можна використовувати не тільки для укриття машини, але і для інших цілей - просто зібравши і перенісши його в інше місце.
stavnistavim.ru
Ціни на навіси для машини різняться головним чином через товщини комплектуючих деталей: перерізу металевих брусів в каркасі (чим товще, тим дорожче) і товщини полікарбонатного листа (аналогічно). Мінімальна вартість навісів під одну машину - близько 35-36 тис. руб. Так навіси економ класу зі стовпами 60х60 заввишки 2-2,5 м і завтовшки полікарбонатного листа 6 мм обійдеться в 38 000 (3 х2, 1 м) - 166 000 (6х12, 6 м) руб. Монтаж здійснюють на заздалегідь забетоноване підставу анкерами, причому бетонують - за окрему плату.
Навіси подорожче, з товщиною опорних стовпів 80х80 і стільниковим полікарбонатом товщиною 8 мм обійдуться в 41000 (3х2, 1 м) - 182 000 (6 х12, 6) руб.